המדריך לבחירת גנרטור לקנייה

חשמל הוא אחד המשאבים החיוניים ביותר עבור מחיה והתנהלות נוחה שלנו. ומים כמובן. למעשה זה כמעט בלתי אפשרי לדמיין את החיים שלנו ללא גישה לחשמל זורם ומצד שני אנחנו מודעים למקומות שבהם אין גישה לחשמל כמו בטבע. בנוסף יש מקומות בהם הפסקת חשמל יכולה לגבות מחיר גבוה ונזק בלתי הפיך כמו בבתי חולים או במוקדי חירום. הפתרון לכך הוא כמובן גנרטורים, וכדי למצוא את הגנרטור הנכון עליכם לדעת קצת יותר על גנרטורים –

בדיוק בשביל זה נכתב המאמר הבא!

 

מכשיר נייח או נייר?

הפרמטר הראשון עליו אתם תצטרכו להחליט היא אם אתם צריכים את הגנרטור נייר או נייד. גנרטורים למכירה מגיעים עם פרמטרים שונים, אבל זה אולי בין המרכזיים והראשוניים. גנרטורים נייחים הם כבדים יותר, גדולים יותר ובאופן טבעי מספקים גם כמות גדולה יותר של חשמל. המכשירים הניידים מתאפיינים בקלות שלהם אבל הם מוגבלים מבחינת הספק החשמל. כשהמטרה שלכם לרכישת גנרטור היא גיבוי לרשת חשמל קיימת וקריטית, תצטרכו לרכוש את הגנרטור הנייח. בכל מקרה כדאי לכם להתייעץ עם איש מקצוע אמין.

 

מקום ומרחב לגנרטורים נייחים

עליכם לבדוק גם מקום מתאים לגנרטור הנייח, הוא זקוק לחיבור נוח ונגיש למכשירי החשמל, מוגן מפני תנאי מזג האוויר ולאפשר לו לפלוט אדים שעלולים להיות רעילים ולכן הוא צריך להיות רחוק מספיק שלא יסכן אף אחד וכמובן הוא זקוק למרחב ונגישות.
אם המטרת הגנרטור היא לאפשר הפעלה של מכשירים חשמליים בקומות שלא מגיעה אליהם הספקת חשמל באופן סדיר, כמו טיול אוהלים או שהייה בחיק הטבע, המכשיר שאתם מחפשים הוא גנרטור נייד. במקרה הזה תצטרכו לבחון מה האיזון המתאים לכם מבחינת קלות והספקת חשמל כך שתוכלו לנייד אותו במקרה הצורך. גם לגנרטור נייד צריך מרחב מוגן מתנאי מזג האוויר.

 

הספקת החשמל

כמו כל מכשיר חשמלי גם גנרטור נמדד לפני ההספק הרציף שלו. שימו לב למילה רציף. כדי לדעת מה ההספק הרציף הרצוי עליכם נדרש לאפיין תחילה את הצרכים שלכם.
ערכו רשימה של כל מוצרי החשמל שיתחברו אל הגנרטור וחשבו מה סך ההספק הדרוש להם. לדוגמא: מקרר זקוק ל1,000 וואט, נורה זקוקה לבין 50 ל100 וואט. כמובן שאלו נתונים כללים ועדיף להסתמך על הדגם הספציפי שעתיד  להתחבר לגנרטור. בכל אופן, שמרו על מקדם ביטחון של 30% או מינימום של 20% וכך תשמרו על פעילות רציפה ותקינה של כל מכשירי החשמל המחוברים ולא תאמצו את הגנרטור עד כדי בלאי מואץ שלו.

 

לסיכום

גנרטורים הם מכשיר מעולה ומציל חיים! לפעמים הוא גם יכול לשדרג טיולים ולאפשר להיות לשהות בחיק הטבע בנוחות וללא התפשרות. אם ברצונכם לרכוש מכשיר גנרטור, אנחנו מקווים שאחרי הקריאה אתם מרגישים שאתם מוכנים.

תוכן עניינים

חנות כלי עבודה

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים